Semyon Home Alone podpoří historicky první přenos koncertu České filharmonie z Carnegie Hall
Česká filharmonie odvysílá na svých webových stránkách ve středu 4. prosince od 20 hodin část prvního večera z rezidence v Carnegie Hall. K tomuto streamu, během něhož zazní symfonické básně Vyšehrad, Vltava a Šárka z cyklu Má vlast Bedřicha Smetany, připravil první český orchestr kampaň Nezapomeňte! inspirovanou slavným americkým filmem Sám doma.
„Kampaň k rezidenci v Carnegie Hall pojímáme primárně jako brandovou. Jejím hlavním cílem je představit Českou filharmonii nejen jako reprezentanta české hudební kultury v zahraničí, ale také jako moderní a zábavnou instituci se schopností udělat si ze sebe třeba i trochu legraci. Chceme také širší veřejnosti představit našeho šéfdirigenta a hudebního ředitele Semjona Byčkova, který orchestr už mnoho let táhne na světovou špičku. Hlavně chceme ale vzít naše fanoušky poprvé s sebou,“ říká obchodní ředitel České filharmonie Michal Medek.
„Jádrem kampaně jsou televizní spoty, které jsme točili s panem režisérem Danielem Růžičkou. Hlavní role v něm hrají samotní filharmonici a také pan šéfdirigent Byčkov. A protože půjde z marketingového úhlu pohledu vlastně už o předvánoční čas, inspirovali jsme se jednou slavnou rodinou komedií, jejíž druhý díl se rovněž odehrává v New Yorku,“ naznačuje Medek.
„Ze spotu jsou pak odvozeny další obvyklé reklamní formáty, od CLV plakátů přes online bannery po audioreklamu do rádia či do podcastů. Zároveň do Ameriky vysíláme malý štáb, který celé turné, tedy koncerty i backstage, zprostředkuje našim fanouškům na sociálních sítích,“ dodává Medek.
Český týden v Carnegie Hall na webu České filharmonie: https://bit.ly/Nezapomente